او ، بــا مــا

۱۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۲

حرف من

اگه یه روز فراموش کردم خدای بزرگی دارم
تو فراموش نکن بنده کوچیکی داری...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
o- ba-ma

نظرات  (۱۱)

سلام عزیزم...
سال نو مبارک...
دیر شد چون درگیر همین مساله فوضولی بودم :)
عید نوروز نبودم...

*خداجوووون*........
پاسخ:
سلام سال نو مبارک درکتون میکنم خدا به راست هدایت مون ،هدایت شون کنه 
...
اَنَا عَبْدُکَ الضَّعیـفُ الـذَّلیـلُ الْحَقیـرُ الْمِسْکیـنُ الْمُسْتَکینُ،
احسنت..
سلام
خیلی قشنگ بود:) من این نوشته روبایه نوشته دیگه خیلی دوس دارم
خدایا...
من باتمتم کوچکیم چیزی دارم که توباآن عظمت نداری...!
وآن خدایی است که من دارم وتونداری
پاسخ:
سلام 
زیبا بود ممنون 
سلام عزیزم...

میلاد حضرت فاطمه (س) رو تبریک میگم...
پاسخ:
سلااام 
مبارک باشه بر شما هم 
شرط پیمبری به پسر داشتن که نیست
«مردی» پیمبر است که زهراست دخترش

میلاد حضرت مادر مبارک
داعش اولین موشکش را به سمت ایران شلیک کرد !!
وقت کردید سر بزنید.
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۵۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ

خیلی خوب بود++
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۳ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
خدایا راست می گن...
سلام
این آقا پسر از 18 فروردین پاهاش تو آبه
میگم یه وقت سرما نخوره؟!

:)
پاسخ:
نه مشکلی پیش نمیاد براش ...

حتی اگر من هم فراموش کنم
مطمئنم ک تو من را فراموش نخواهی کرد
خدای من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">