او ، بــا مــا

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۵

حرف من

خدایا دوستت دارم ...

چه برکتی دارد دوست داشتنت

خــــــــــدا

هر چه دلم را خالی میکنم باز پر می شود از تو



پ.ن:

توکلت علی الله

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۶
o- ba-ma

نظرات  (۳)

لینکتون میکنم اگه دوست ندارید بهم بگید...

پاسخ:
منم لینکتون میکنم تشکر
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۴ میلاد اسدی
فوق العاده

وب پرباری دارید... لینک شدید...
پاسخ:
تشکر 
شما هم لینک شدید
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
زِ نازکی
              زِ ندامتــــ
                              زِ بیمِ صبحِ قیامتــــ

بدان نشان که شنیدی ... سری به شانه بیافتد...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">